Najčešće postavljana pitanja
☎ 064 97 42 307. Radnom danom od 09 do 17 časova
Ili nas kontaktirajte preko kontakt formulara klikom OVDE.
1  Kako se poručuje kredit za telefoniranje?
1.
U meniju kliknite na Dopune naloga za telefoniranje i odaberite dopunu koja Vam najviše odgovara i kliknite na Poručite....
2.
Na strani koja se otvori u polje Kol upišite količinu.
U slučaju sa slike, količina 1 je za 10€, 2 za 20€ kredita, ... 10 za 100€ kredita
Nakon toga klinite na dugme PORUČITE.
3.
Ako imate kod za ostvarivanje popusta upišite ga u polje Kodovi za popust i kliknite na PRIMENI. Ako nemate, to polje ostavite prazno.
Kliknite na dugme PORUČITE.
4.
Na strani koja se otvori kliknite na KREIRANJE NALOGA.
5.
Ispunite polja označena crvenom zvezdicom.
Polje korisničko ime mora biti jedna reč, latinicim i mora imati najmanje 5 karaktera (brojeva i slova)
Lozinka mora imati najmanje 6 karaktera. Dozvoljena su velika i mala latinična slova, brojevi, donja crta "_", minus "-", at "@", i tačka ".". Nisu dozvoljena slova "ČĆĐŽ" ponavljanja npr. "aaaa", kao ni rastući i opadajući nizovi npr. "abcd" ili "1234".
6.
Ispred načina plaćanja koji ćete koristiti kliknite na kružić kako bi ga označili.
7.
Kliknite na dugme POTVRDITE PORUDŽBINU i biće Vam prikazana uplatnica ili nalog za prenos ukoliko poručujete kao firma.
8.
Nakon toga ćete dobiti email sa potvrdom da vam je nalog aktivan. Podaci sa uplatnice važe pet dana. Molimo Vas da uplatu izvršite u tom roku.
Ako želite da vam dodamo besplatni kredit za telefoniranje na adresu kontakt@cent.rs nam pošaljite zahtev za aktivaciju test kredita.
U meniju kliknite na Dopune naloga za telefoniranje i odaberite dopunu koja Vam najviše odgovara i kliknite na Poručite....
Na strani koja se otvori u polje Kol upišite količinu.
U slučaju sa slike, količina 1 je za 10€, 2 za 20€ kredita, ... 10 za 100€ kredita
Nakon toga klinite na dugme PORUČITE.
Ako imate kod za ostvarivanje popusta upišite ga u polje Kodovi za popust i kliknite na PRIMENI. Ako nemate, to polje ostavite prazno.
Kliknite na dugme PORUČITE.
Na strani koja se otvori kliknite na KREIRANJE NALOGA.
Ispunite polja označena crvenom zvezdicom.
Polje korisničko ime mora biti jedna reč, latinicim i mora imati najmanje 5 karaktera (brojeva i slova)
Lozinka mora imati najmanje 6 karaktera. Dozvoljena su velika i mala latinična slova, brojevi, donja crta "_", minus "-", at "@", i tačka ".". Nisu dozvoljena slova "ČĆĐŽ" ponavljanja npr. "aaaa", kao ni rastući i opadajući nizovi npr. "abcd" ili "1234".
Ispred načina plaćanja koji ćete koristiti kliknite na kružić kako bi ga označili.
Kliknite na dugme POTVRDITE PORUDŽBINU i biće Vam prikazana uplatnica ili nalog za prenos ukoliko poručujete kao firma.
Nakon toga ćete dobiti email sa potvrdom da vam je nalog aktivan. Podaci sa uplatnice važe pet dana. Molimo Vas da uplatu izvršite u tom roku.
Ako želite da vam dodamo besplatni kredit za telefoniranje na adresu kontakt@cent.rs nam pošaljite zahtev za aktivaciju test kredita.
2  Mogu li pre uplate da dobijem kredit za testiranje?
Nakon što se registrujete, na email adresu kontakt@cent.rs nam možete poslati zahtev za aktiviranje besplatnog kredita za telefoniranje. Nakon toga će vam biti dodato 20 centi kredita što je dovoljno za dvadesetak minuta razgovora sa na primer Kinom, Kanadom, ...
Koliko ćete stvarno moći da razgovarate zavisi od cene poziva ka zemlji koju pozivate.
Važnost test kredita je 48 sati od aktiviranja.
Jedan korisnik može da koristi samo jedan test kredit. Sa jedne IP adrese je moguće koristiti samo jedan test kredit. Uglavnom svi novi korisnici dobijaju test kredit, ali ARIN doo nije u obavezi da bilo kome doda taj kredit za telefoniranje.
3  Mogu li da platim elektronski, ebankingom?
Nakon što se registrujete i poručite kredit biće vam prikazana opšta uplatnica sa podacima za uplatu.
Uplatili možete u bilo kojoj pošti ili banci u Srbiji, elektronski ili sa računa firme.
4  Kada će biti dodat kredit?
Kredit će biti dodat kad primimo vašu uplatu.
U zavisnosti da li je banka u kojoj izvršite uplatu u tzv. RTGS sistemu ili kliring sistemu zavisi i kada ćemo primiti vašu uplatu.
Banke koje su u tzv. RTGS sistemu novac prosleđuju radnim danima od 9 - 18 časova.
Banca Intesa će vašu uplatu najverovatnije proslediti i subotom.
Pošta i banke koje su u tzv Kliring sistemu novac proslećuju u tri obračunska ciklusa.
- Uplate izvršene do 10.30 pre podne, biće vidljive na našem računu oko 11 časova pre podne.
- Uplate izvršene do 12.30 biće vidljive na našem računu oko 13 časova.
- Uplate izvršene do 14.45 biće vidljive na našem računu oko 15 časova.
- Uplate izvršene radnim danima do 16 časova najčešće su vidljive na našem računu istog radnog dana.
- Uplate izvršene u petak nakon 16 časova, najčešće su vidljive na našem računu narednog ponedeljka oko 11 časova.
Više informacija možete pronaći na sajtu NBS
5  Mogu li da uplatim u pošti?
Nakon što se registrujete i poručite kredit biće vam prikazana opšta uplatnica sa podacima za uplatu.
Uplatiti možete u bilo kojoj pošti ili banci u Srbiji, elektronski ili sa računa firme.
6  Da li firmama izdajete predračun/račun?
Nakon što poručite kredit za telefoniranje biće vam prikazani podaci za uplatu. Njih tretirate kao predračun.
Kada proknjižimo Vašu uplatu, u svom nalogu ćete dobiti mogućnost da preuzmete zakonom predviđen račun/fakturu za knjiženje. Račun će biti u standardnom .pdf formatu).
Ukoliko vam bude potrebna pomoć vezano za preuzimanje fakture za knjiženje slobodno nas kontaktirajte.
7  Kako da telefoniram?
Za telefoniranje je potrebno da imate računar ili tzv. smart mobilni telefon ili tablet. Moguće je telefonirati i sa starih Nokia Symbian telefona ili sa fiksnih telefona koji podržavaju SIP protokol za telefoniranje.
Osobi koju zavete nije potrebna internet konekcija niti neki od nabrojanih uređaja. Zovete je na broj fiksnog ili mobilnog telefona.
Prvi korak je da kreirate nalog poručivanjem neke od dopuna kredita.
Nakon poručivanja biće Vam kreiran besplatan nalog za telefoniranje i dobićete poklon od .2€ za telefoniranje. Taj kredit je dovoljan za do 20 minuta razgovora u zavisnosti koju zemlju pozivate.
Uputstvo kako da poručite sledi ispod...
Za telefoniranje je potrebno da imate računar ili tzv. smart mobilni telefon ili tablet. Moguće je telefonirati i sa starih Nokia Symbian telefona ili sa fiksnih telefona koji podržavaju SIP protokol za telefoniranje.
Osobi koju zavete nije potrebna internet konekcija niti neki od nabrojanih uređaja. Zovete je na broj fiksnog ili mobilnog telefona.
Prvi korak je da kreirate nalog poručivanjem neke od dopuna kredita.
Nakon poručivanja biće Vam kreiran besplatan nalog za telefoniranje i dobićete poklon od .2€ za telefoniranje. Taj kredit je dovoljan za do 20 minuta razgovora u zavisnosti koju zemlju pozivate.
Uputstvo kako da poručite sledi ispod...