Najčešće postavljana pitanja
11  Da li firmama izdajete predračun/račun?
Nakon što poručite kredit za telefoniranje biće vam prikazani podaci za uplatu. Njih tretirate kao predračun.
Kada proknjižimo Vašu uplatu, u svom nalogu ćete dobiti mogućnost da preuzmete zakonom predviđen račun/fakturu za knjiženje. Račun će biti u standardnom .pdf formatu).
Ukoliko vam bude potrebna pomoć vezano za preuzimanje fakture za knjiženje slobodno nas kontaktirajte.
12  Kako da telefoniram?
Za telefoniranje je potrebno da imate računar ili tzv. smart mobilni telefon ili tablet. Moguće je telefonirati i sa starih Nokia Symbian telefona ili sa fiksnih telefona koji podržavaju SIP protokol za telefoniranje.
Osobi koju zavete nije potrebna internet konekcija niti neki od nabrojanih uređaja. Zovete je na broj fiksnog ili mobilnog telefona.
Prvi korak je da kreirate nalog poručivanjem neke od dopuna kredita.
Nakon poručivanja biće Vam kreiran besplatan nalog za telefoniranje i dobićete poklon od .2€ za telefoniranje. Taj kredit je dovoljan za do 20 minuta razgovora u zavisnosti koju zemlju pozivate.
Uputstvo kako da poručite sledi ispod...
Za telefoniranje je potrebno da imate računar ili tzv. smart mobilni telefon ili tablet. Moguće je telefonirati i sa starih Nokia Symbian telefona ili sa fiksnih telefona koji podržavaju SIP protokol za telefoniranje.
Osobi koju zavete nije potrebna internet konekcija niti neki od nabrojanih uređaja. Zovete je na broj fiksnog ili mobilnog telefona.
Prvi korak je da kreirate nalog poručivanjem neke od dopuna kredita.
Nakon poručivanja biće Vam kreiran besplatan nalog za telefoniranje i dobićete poklon od .2€ za telefoniranje. Taj kredit je dovoljan za do 20 minuta razgovora u zavisnosti koju zemlju pozivate.
Uputstvo kako da poručite sledi ispod...
13  Kako da proverim istoriju poziva?
1.
Za pristup VoIP nalogu kliknite OVDE.
U polje Username upišite svoje puno korisničko ime u obliku korisnickoime*cent.rs.
U polje Password upišite lozinku za pristup VoIP nalogu.
2.
U meniju sa leve strane kliknite na Calls, zatim na List i u desnom delu ekrana će vam biti prikazana kompletna istorija poziva koja sadrži vreme u koje je započet poziv, trajanje poziva, broj koji ste pozivali i cenu razgovora.
Za pristup VoIP nalogu kliknite OVDE.
U polje Username upišite svoje puno korisničko ime u obliku korisnickoime*cent.rs.
U polje Password upišite lozinku za pristup VoIP nalogu.
U meniju sa leve strane kliknite na Calls, zatim na List i u desnom delu ekrana će vam biti prikazana kompletna istorija poziva koja sadrži vreme u koje je započet poziv, trajanje poziva, broj koji ste pozivali i cenu razgovora.
14  Kako da proverim cene poziva?
1.
Za pristup VoIP nalogu kliknite OVDE.
U polje Username upišite svoje puno korisničko ime u obliku korisnickoime*cent.rs.
U polje Password upišite lozinku za pristup VoIP nalogu.
2.
U meniju sa leve strane kliknite na Rates, zatim na List i u desnom delu ekrana će vam biti prikazane cene poziva ka svim zemljama sveta. Nazivi zemalja će biti napisani na Engleskom jeziku poređani po abecednom redosledu. Prikazane cene su u evrima i odnose se na pun minut razgovora. Cene se najčešće menjaju prvog dana u mesecu.
Za pristup VoIP nalogu kliknite OVDE.
U polje Username upišite svoje puno korisničko ime u obliku korisnickoime*cent.rs.
U polje Password upišite lozinku za pristup VoIP nalogu.
U meniju sa leve strane kliknite na Rates, zatim na List i u desnom delu ekrana će vam biti prikazane cene poziva ka svim zemljama sveta. Nazivi zemalja će biti napisani na Engleskom jeziku poređani po abecednom redosledu. Prikazane cene su u evrima i odnose se na pun minut razgovora. Cene se najčešće menjaju prvog dana u mesecu.
15  Kako da proverim stanje na VoIP nalogu?
1.
Za pristup VoIP nalogu kliknite OVDE.
U polje Username upišite svoje puno korisničko ime u obliku korisnickoime*cent.rs.
U polje Password upišite lozinku za pristup VoIP nalogu.
2.
U gornjem levom uglu će biti prikazan ostatak kredita na vašem nalogu.
Potrebna vam je pomoć ili dodatne informacije?
☎ 064 97 42 307.
Radnom danom od 09 do 17 časova
Ili nas kontaktirajte preko kontakt formulara klikom OVDE.
Za pristup VoIP nalogu kliknite OVDE.
U polje Username upišite svoje puno korisničko ime u obliku korisnickoime*cent.rs.
U polje Password upišite lozinku za pristup VoIP nalogu.
U gornjem levom uglu će biti prikazan ostatak kredita na vašem nalogu.
☎ 064 97 42 307. Radnom danom od 09 do 17 časova
Ili nas kontaktirajte preko kontakt formulara klikom OVDE.